HOI !

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in badminton! De snelste racketsport in de wereld. Maar niet alleen snel maar ook nog eens heel dynamisch, tactisch en soms uiterst vermoeiend. Het leuke van badminton is dat je het basisniveau snel onder de knie kunt krijgen en je het daarna afhankelijk van je eigen inspanning tot een uiterst hoog niveau kunt brengen. En daar gaan wij als badmintonvereniging HV BRAVO jou bij helpen.

De jeugd bij HV BRAVO is ingedeeld naar leeftijd en speelniveau. Als vereniging stimuleren wij het om aan de jeugdcompetitie mee te doen. Dit is geen verplichting bij ons, maar wij denken dat het een goede bijdrage levert aan je verdere ontwikkeling binnen en buiten de badminton. De keuze is altijd aan jou om wedstrijdgericht te sporten of gezellig recreatief te blijven.

Dat wil niet zeggen dat als je als jeugdlid kiest voor recreatief spelen er nooit gelegenheid zal zijn om eens een wedstrijd in een team mee te spelen. Door het jaar worden er diverse wedstrijden en badminton toernooitjes georganiseerd voor alle jeugdspelers door vele verenigingen. Ook wordt er in een seizoen door onze jeugdcommissie ouder/kind-toernooien en een eindejaarstoernooi georganiseerd. Het zijn gezellige toernooien waar leuke prijzen te winnen zijn.

We hebben een leuke jeugdafdeling die elke donderdag traint van 18.00 – 20.00. Naast deze trainingen speelt nagenoeg ieder jeugdlid mee in de regiocompetitie die  loopt van september t/m mei en uit  12 tot 14 teamwedstijden bestaat. Deze vinden meestal plaats in het weekend.

Dus doe je sportkleding aan en kom gezellig een keertje langs! Je kunt vrijblijvend kennismaken en meespelen. Neem wel zaalschoenen en een waterfles mee, voor een racket zorgen wij! Wil je meespelen neem dan even via de mail contact op met jeugd@hvbravo.nl of info@hvbravo.nl of bel: +31(0)6 39435685